Nadzór oraz merytoryczno-informatyczne wsparcie w zakresie obsługi programu mMedica i rozliczeń z NFZ.
Proponujemy Państwu usługę polegającą na prowadzeniu procesu rozliczeń z NFZ. To Państwo wprowadzacie wizyty do systemu, całą resztą procesu rozliczeniowego zajmujemy się my (komunikacja I fazy, weryfikacja błędów na Portalu Świadczeniodawcy, naliczanie świadczeń, generowanie sprawozdań, korekt, rachunku elektronicznego, statystyka, kolejki oczekujących). W ramach usługi oferujemy również pełne wsparcie merytoryczno-informatyczne w zakresie rozliczeń z NFZ oraz obsługi programu mMedica (serwis, konfiguracja oraz aktualizacja), jak również przejmujemy na siebie kontakt z NFZ w zakresie problemów rozliczeniowych.
Usługę realizujemy poprzez:
- Usługa pomocy zdalnej: Nasz pracownik połączy się na odległość z Państwa komputerem, w celu przeprowadzenia czynności serwisowych (rozwiązywania bieżących problemów, pomocy w obsłudze programu mMedica, zamykaniu sprawozdań). Klient cały czas może śledzić wszystkie czynności wykonywane przez serwisanta na monitorze swojego komputera. Udostępniamy dedykowany program umożliwiający zdalne połączenie się z Państwa komputerem. Nasz specjalista, po umówieniu się na konkretną godzinę, poprosi o ID i hasło, które umożliwi połączenie zdalne.
- Nadzór: Pomoc telefoniczna (z zakresu programu mMedica i rozliczeń z NFZ), szkolenia użytkowników końcowych, archiwizacja danych i baz, zarządzanie infrastrukturą informatyczną Klienta (serwis sprzętu i oprogramowania, obsługa i konfiguracja sieci komputerowej).
Miesięczny zryczałtowany koszt usługi zależny jest od rodzaju oraz ilości świadczeń i wyznaczany jest indywidualnie dla każdego klienta.